I. ACTIVITATI DE ANIMARE
|
a. Întâlniri de animare în preambulul lansării apelurilor de selecție Minim 1/ UAT/ apel lansat pentru intervenții care vizează beneficiarii privați, cu excepția intervențiilor în care GAL este unic beneficiar
|
1. minim 5 participanți și în medie 10 participanți 2. format fizic cu comunitatea locală sau online/hibrid cu participarea unor entități din afara teritoriului a căror expertiză este relevantă pentru tema abordată. |
b. Alte tipuri de întâlniri de animare Minim 1/ UAT/ trimestru, în cazul în care nu se derulează întâlniri de animare în preambulul lansării apelurilor de selecție în acel trimestru
|
||
II. ACTIVITĂȚI DE ORGANIZARE/ CO-ORGANIZARE EVENIMENTE ÎN VEDEREA PROMOVĂRII TERITORIULUI GAL |
Minim 2 evenimente/ an, dintre care unul special pentru copii |
1. sărbători locale; festivaluri tematice; târguri de producători; competiții artistice, educaționale și sportive. 2. două sau mai multe GAL-uri din același județ să organizeze un eveniment comun. |
III. INSTRUIREA ANGAJAȚILOR SAU VIZITE PENTRU IDENTIFICAREA DE BUNE PRACTICI PENTRU ACTORII LOCALI |
Minim 1 angajat instruit/ an si Minim 1 vizită de bune practici pe an |
A. Instruirile angajaților GAL 1. cursuri informale 2. cursuri certificate ANC B. Consolidarea capacității actorilor locali din teritoriul GAL |
IV. CONSILIEREA/ INFORMAREA PERSOANELOR INTERESATE DE ACCESAREA DE FONDURI |
Minim Y persoane consiliate/ trimestru Y este egal cu numărul de UAT al fiecărui GAL |
suport și îndrumare pentru a maximiza șansele de succes în obținerea finanțării și diverse aspecte ale procesului de solicitare și implementare a proiectelor finanțate |
V. PROMOVARE |
- Minim 1 anunț în una dintre rețelele social media (Facebook, Instagram, LinkedIn,Twitter) și 1 anunț evidențiat pe pagina web a asociației pentru fiecare apel de selecție lansat. - Minim 1 anunț în una dintre rețelele social media (Facebook, Instagram, LinkedIn,Twitter) și 1 anunț evidențiat pe pagina web a asociației pentru întâlnirile de animare (punctul 1) și pentru activitățile de organizare/co-organizare evenimente (punctul 2) - Minim 1 postare în una dintre rețelele social media (Facebook, Instagram, LinkedIn,Twitter)/ săptămână |
|